VorzAMP pure II™
viacReklamačný poriadok
REKLAMÁCIA tovaru:
Reklamácie sú žiaľ súčasťou každého obchodu.Životnosť žiadneho výrobku nesúvisí so zárukou ani cenou výrobku, vezmite prosím uvedený fakt na vedomie.
Pri nákupe tovoru odnás vždy obdržíte riadny doklad o kúpe (faktúra alebo pokladničný blok) a záručný list s vyznačenou zárukou a dátumom predaja.
Pokiaľ by ste vo Vašej zásielke neobdržali uvedené doklady , alebo Vám nie je čokoľvek jasné, stáčí keď nás budete kontaktovať.
Najrozumnejší spôsob v prípade reklamácie je sa vopred u nás informovať a dohodnúť sa na ďalšom postupe.
Reklamácie a vrátenie tovaru:
Ak budete mať dojem, že produkt ktorý ste u nás zakúpili nepracuje správne, alebo nepracuje vôbec, kontaktujte nás.
Prečítajte si prosím najprv v návode na použitie výrobku kapitolu odstránenie prípadnej závady - pokiaľ Váš návod na použitie takúto kapitolu obsahuje a keď ani potom nenájdete riešenie na odstránenie chyby, produkt bude s najväčšou pravdepodobnosťou chybný a určený na reklamáciu.
Postup reklamácie je nasledovný:
- uistite sa, že ste vykonali všetky kroky pre prípadné odstránenie nesprávneho fungovania výrobku
- uistite sa, že ste produkt zakúpili u nás a máte všetky dokumenty potvrdzujúce váš nákup vrátane faktúry (kde je uvedený názov produktu, dátum zakúpenia a vaše údaje)
- uistite sa, že sa naozaj jedná o chybu produktu a nie len nevhodne nastavenie alebo rozladenie produktu. Zlá funkčnosť produktu spôsobená nevhodným nastavením nie je dôvodom na reklamáciu a v takomto prípade bude reklamácia považovaná za neoprávnenú.
- uistite sa, že sa chyba opakuje a nejednalo sa o výnimočný alebo jednorazový stav
- uistite sa, že chyba je na strane nami predaného produktu a nie na strane iného produktu, ktorý spôsobuje nefunkčnosť alebo obmedzenú funkčnosť zariadenia
- ak ste si istý, že chyba je v našom produkte, popíšte závadu a s uvedeným popisom tovar zašlite spolu s kompletným príslušenstvom a úplnými kontaktnými údajmi k nám na adresu predajne: MiACoolstore Špitálska 2905 , 94501 KOMÁRNO
- akonáhle vašu zásielku obdržíme, skontrolujeme stav zásielky a jej kompletnosť a budeme vás informovať o ďalšom postupe. Zásielka musí byť kompletná a v opačnom prípade zásielku odošleme späť odosielateľovi na jeho náklady
- ak sa jednalo o pozáručnú reklamáciu, budeme vás kontaktovať a uvedieme vám do emailu orientačnú a predbežnú cenovú kalkuláciu za opravu
- po oprave resp. výmene za nový kus vám tovar zašleme na naše náklady na adresu uvedenú v reklamačnom protokole
Záruka:
Na predávaný tovar sa vzťahuje zákonná záručná doba 24 mesiacov odo dňa predaja.
Záruka sa nevzťahuje na tovar, ktorý bol mechanický poškodený, alebo bol zničený neodbornou manipuláciou klienta.
V takomto prípade nebude nebude reklamácia uznaná ako opodstatnená.